Kalite Yönetimi
28 Şubat 2025

KALİTE POLİTİKAMIZ

 

Tüm ADSM ailesi olarak, kabul edilen en üst standartlarda, insan ve hasta haklarına saygılı, çevre koruma bilinciyle donatılmış, değişime açık ve yenilikçi, ulaşılabilir, etkin ve kaliteli hizmet anlayışıyla toplumumuza ve çalışanlarımıza sürekli gelişimi hedefleyen örnek bir sağlık hizmeti sunmak kalite politikamızdır.


Hasta ve Çalışan Memnuniyetini ön planda tutarak kaynakları etkin kullanarak kalite yönetim sistemine ve yasal şartlara uygun güvenilir sağlık hizmeti vermek etkinliğini sürekli iyileştirmek ve geliştirmek


DEĞERLERİMİZ

  • Hasta ve çalışan memnuniyetini sağlamak
  • Hasta ve çalışanlara karşı dürüst davranmak
  • İnsan hakları ve yasalara uyum, tıbbi ve insani etiğe bağlılık
  • Bilimsel ve teknolojik yenilikleri hastalarımızın hizmetine sunmak
  • Çevre ve topluma karşı duyarlı olmak
  • Hasta haklarına saygılı olmak
  • Katılımcı hoşgörülü yenilikçi bir yönetim anlayışı içerisinde olmak
  • Sağlıklı ve Güvenli bir ortamda ağız ve diş sağlığı hizmeti sunmak
  • Ağız ve Diş Sağlığı Hizmetlerinde tercih edilen bir merkez haline gelmek.
  • Çalışma ortamı bakımından tercih edilen bir kurum haline gelmek.